W najnowszym singlu, Noir, Sunmi udowodniła, że nie boi się nowych rzeczy. Pokazała swoją artystyczną dojrzałość i wzięła czynny udział w tworzeniu tekstu utworu. W piosence została poruszona kwestia, która dla wielu nadal jest sporna i niewygodna.  Co wokalistka miała do przekazania swoim słuchaczom? Przeczytajcie w naszym artykule!

Wokalista stworzyła głęboką i ciekawą historię z ważnym przesłaniem o tym, jak social media mogą destrukcyjnie wpływać na nasze życie. W trakcie przedpremierowej promocji Sunmi opublikowała na Instagramie znaczenie słowa Noir. W jej wpisie przeczytamy, że “noir” to po francusku “czarny”. Jest także definicją tajemnicy, niebezpieczeństwa i przemocy, ale również cynizmu i fatalizmu. W odniesieniu do ludzi oznacza coś niebezpiecznego, seksownego, tajemniczego, mrocznego, nieuchwytnego i ponętnego.

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

2019.3.4 6pm 🖤🖤 #누아르 #Noir

Post udostępniony przez SUNMI (@miyayeah)


 

Noir to utwór w stylu electronic retro dance w połączeniu z syntezatorami. Tekst i teledysk dopełniają całość i opowiadają głęboką historię. Postać, którą Sunmi przedstawia w teledysku, chce skupić uwagę obserwatorów na social mediach. Robi wszystko, aby zdobyć jak najwięcej polubień. Od bycia uroczą i dokumentowania każdego aspektu życia, poprzez oszukiwanie rzeczywistości, kończąc na niebezpiecznych scenach, które mogłyby spowodować uszczerbek na zdrowiu.  

Sunmi w swoim singlu mówi o tym, jak bardzo niebezpieczne są dzisiejsze media społecznościowe. Zwraca uwagę na problem, który dotyczy wielu młodych ludzi. Zaślepieni chęcią sławy i zdobycia nowych obserwatorów często posuwają się o krok za daleko i czasami nawet tracą życie na rzecz zrobienia zdjęcia. Social media stają się toksyczne, a lajki stają się najważniejszą rzeczą. Przestaje istnieć świat rzeczywisty i liczy się tylko popularność w internecie. 

Noir poradziło sobie także znakomicie w koreańskich zestawieniach muzycznych. Kilka godzin po premierze singiel trafił na szczyty list Genie, Bugs, Mnet, Naver, Soribada oraz na drugą pozycję w rankingu Melon.

Singiel według statystyk iTunes dobrze poradził sobie także na arenie międzynarodowej. W Polsce znalazł się na 8. miejscu (dane z 04.03.2018 z godz. 10:00 i 19:00 czasu polskiego).

Na koniec zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć zza kulis tworzenia teledysku, udostępnionej na portalu Melon.

źródło: (1)
źródło zdjęcia: Melon

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.