BTS został nową twarzą koreańskiej restauracji BBQ. Wystąpili też w najnowszej kampanii reklamowej sieci.

Dramatyczna muzyka, zbliżenia twarzy i podpis „Nie płacz…”. Jeśli kiedykolwiek chcieliście zobaczyć łzy w oczach chłopaków z Bangtan, macie ku temu okazję. Chodzi oczywiście o najnowszy spot kurczaka BBQ, w którym wystąpił zespół.

Sieć koreańskich restauracji podpisała kontrakt z BTS chcąc trafić do młodszych odbiorców. Producent zamierza rozszerzyć swoją działalność na Stany Zjednoczone, Japonię, Chiny i Tajlandię.

Kto Was bardziej przekonał: kurczak, czy BTS?

 

AKTUALIZACJA:

Na portalu Naver.com, BBQ Chicken opublikował zdjęcia zza kulis reklamy. Wszystkie możecie zobaczyć poniżej:

źródło: (1)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.