Girlsband SM Entertainment powrócił z krążkiem pełnym słońca, pozytywnej energii i wakacyjnego szaleństwa. Sprawdźcie wszystko, co powinniście wiedzieć o „The Red Summer”!

Tytułowe Red Flavor dziewczęta zaśpiewały już na koncercie SM TOWN w Seulu. Kawałek opowiada o miłości w czasie upalnego i szalonego lata. Za kompozycję utworu odpowiada Daniel Caesar i Ludwig Lindell. Tworzyli oni chociażby dla Super Junior-M (Swing), 4Minute (Wait a Minute), EXO-CBX (Diamond Crystal) czy Pentagon (Pretty). Przy tekście pracowała natomiast Kenzie i członkini girlsbandu, Yeri. Teledysk również sprzyja wakacyjnej atmosferze: dziewczęta imprezują, bawią się i przeprowadzają wywiady z owocami. Obejrzyjcie klip poniżej!

Na płycie znajdziemy jeszcze cztery inne piosenki. Całe „The Red Summer” kręci się wokół różnych elementów wakacji: od szalonego czasu spędzonego z miłością, po nostalgiczne wspomnienie lata.

  1. 빨간 (Red Flavor)
  2. You Better Know – elektroniczny kawałek o pozytywnym wydźwięku. Mówi, żeby dalej działać, pomimo trudności i przeciwności losu.
  3. Zoo ­– modna, tropikalna kompozycja stworzona przez LDN Noise. Dziewczęta porównują w niej miłość do zoo i dżungli: jest piękna i tajemnicza jednocześnie.
  4. 여름빛 (Mojito) – popowa propozycja, która opowiada o tym, że ukochana osoba sprawia, że świat wokół nas staje się lepszy.
  5. 바다가 들려 (Hear The Sea)– jedyny kawałek stricte w stylu 'velvet’. Ballada w średnim tempie jest nostalgiczną historią wakacyjnej miłości.

W fizycznej wersji albumu znajdziemy 80-stronicowy photobook, plakat i jedną losowo wybraną kartę z 10 możliwych. Szczegóły możecie sprawdzić w poniższej galerii:

Red Flavor bardzo dobrze poradziło sobie w koreańskich notowaniach muzycznych. Godzinę po premierze kawałek znajdował się na trzech pierwszych miejscach: na listach Genie, Bugs i Naver. Potem wspiął się już na szczyty prawie wszystkich rankingów. Wyjątkiem było Mnet, gdzie piosenka zajmowała drugą pozycję. Z utworów „strony B” najlepiej radziło sobie You Better Know, które znalazło się na drugich lokatach na Genie i Bugs. Dokładne wyniki możecie sprawdzić poniżej (dane pochodzą z 9 lipca z 6:30 i 8:30 czasu polskiego).

Na międzynarodowym iTunes najlepiej wypadł cały album. „The Red Summer” zajął pierwsze miejsce w Belize, Indonezji, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie. Z krajów europejskich najwyżej był w Finlandii – na drugiej pozycji. W USA wskoczył natomiast na 18. lokatę. Dobre wyniki krążka sprawiły, że znalazł się on w dziennym notowaniu iTunes na 6. miejscu (dane pochodzą z 9 lipca, 23:00 czasu polskiego).

Red Velvet rozpoczęły już promocję w programach muzycznych. 9 lipca wystąpiły w SBS Inkigayo z You Better Know i tytułowym Red Flavor. Potem pojawią się również w innych show: wtorkowym SBS MTV The Show, środowym MBC Music Show Champion, czwartkowym Mnet M!Countdown, piątkowym KBS Music Bank i sobotnim MBC Music Core. Pierwszy występ z Red Flavor możecie zobaczyć poniżej, a You Better Know TUTAJ.

Jak podoba Wam się nowa płyta Red Velvet?

 

źródła:(1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.