Zespół zaskoczył fanów nowym logo i zmianą tożsamości marki.

BTS przeszedł rebranding (transformacja wszystkich elementów związanych z wizerunkiem marki – przyp.red). Rankiem 5 lipca zobaczyliśmy nowe logo zespołu i jego fandomu, ARMY.  Symbolizują one jedne drzwi, przez które grupa spotyka się ze swoimi fanami. Ponadto, skrót ‘BTS’ oznacza od teraz ‘Beyond The Scene’. Po koreańsku zespół nadal będzie przedstawiał się jednak jako 방탄소년단 (Bangtan Sonyeondan).

 

Big Hit Entertainment poinformowało, że za nowym wizerunkiem Bangtanów kryje się specjalnie znaczenie. Zespół bowiem „chroni młodych ludzi przez uprzedzeniami”. Nie boją się oni podążać za swoimi marzeniami, a nie akceptować rzeczywistości taką, jaka jest.


Nowe logo i cały wizerunek tworzyła jedna z najlepszych firm w Korei. Pracowała ona nad projektem prawie rok. Jeden z członków zespołu odniósł się do nowego logo na grupowym Twitterze.

„Bardzo lubię nowe BI [tożsamość marki – przyp.red]. Byłem bardzo podekscytowany i chciałem Wam je pokazać nawet dzień wcześniej. Bardziej niż wszystko inne, [BI] jest symboliczne, bo pokazuje jeden image dla nas i ARMY, jestem szczęśliwy!”

Podoba Wam się nowy wizerunek BTS?

 

źródło:(1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.