Jeden z najnowszych teledysków solisty osiągnął symboliczny pułap wyświetleń.

New Face, tak jak i pełna płyta „4×2=8”, ma ogromne znaczenie dla PSY. Artysta wahał się, czy nie zrezygnować z bycia piosenkarzem z powodu zastoju twórczego. Postanowił jednak zasięgnąć porady u wielu młodszych piosenkarzy, m.in. B.I z iKON, czy Zico z Block B. Więcej o całym albumie mogliście przeczytać także na naszej stronie.

Piosenka została wydana 10 maja 2017 roku, dzień po wyborach prezydenckich w Korei Południowej. Media oraz fani zwrócili uwagę na ten szczegół, chociaż nie potwierdzono, że to był celowy zabieg. „Tytuł utworu i data nie mogły bardziej się dobrać w sytuacji, kiedy ludzie pragną zmiany”, mówił Yang Hyun Suk jeszcze podczas przedpremierowej promocji płyty.

PSY wielokrotnie osiągał sukcesy, których nikt do tej pory nie potrafi powtórzyć. Najbardziej znanym z nich jest GANGNAM STYLE, które ma na YouTube ponad 3 miliardy wyświetleń. Potem znajduje się GENTLEMAN z miliardem odsłon, a kolaborację PSY z Hyuną, Oppa Is Just My Style, obejrzano więcej, niż 711 milionów razy. Oprócz tego, takie klipy jak Hangover nagrany ze Snoop Doggiem posiada 308 milionów wyświetleń, a DADDY – 326 milionów. Jako ciekawostkę można dodać, że zakulisowy klip z tworzenia GANGNAM STYLE obejrzano ponad 91 milionów razy.

W „klubie 100 milionów” są również EXO, BIGBANG, Taeyang, G-Dragon, BTS, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, GOT7, Taeyeon, f(x), Super Junior, TWICE, BLACKPINK oraz Chanyeol i Punch. 

 

źródło zdjęcia: Oficjalny Twitter PSY

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *