Klip do Monster to czwarty teledysk EXO, który w serwisie YouTube obejrzano ponad 100 milionów razy.

Utwór osiągnął w zeszłym roku wiele sukcesów. Zaraz po premierze, 9 czerwca, wskoczył na pierwszą lokatę w Gaon Weekly Digital. Na najwyższym miejscu podium zadebiutował także w Billboard World Digital Songs i nie opuszczał czołówki rankingu przez dwa tygodnie. Piosenka znalazła się wysoko też na listach  iTunes w wielu krajach. Została najczęściej nagradzanym utworem boysbandu w programach muzycznych w 2016 roku. Statuetkę dla Monster wręczano bowiem 9 razy. Teledysk do kawałka pojawił się w czerwcowym TOP10 Billboardu w USA i na świecie. Na Melon Music Awards 2016 została doceniona także choreografia numeru. 

Za tekst i kompozycję Monster odpowiedzialni są Kenzie oraz LDN Noise. Piosenka opowiada o obsesyjnej miłości, którą mężczyzna obdarza swoją ukochaną. 

Wcześniej granicę 100 milionów wyświetleń przekroczyły już trzy teledyski EXO: Overdose, Growl oraz Call Me Baby

W „klubie 100 milionów”, oprócz EXO, znajduje się BTSPSY, 2NE1, Girls’ Generation, f(x), HyunA, Super Junior, BIGBANG oraz TWICE.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.