Red Velvet może pochwalić się drugim teledyskiem z 100 milionami wyświetleń na YouTube. 

Dumb Dumb to tytułowa piosenka pierwszego pełnego albumu Red Velvet, „The Red”. Po wydaniu we wrześniu 2015 roku zgarnęła bardzo dobre opinie krytyków, zarówno za warsztat wokalny członkiń girlsbandu, jak i ogólną produkcję kawałka. Piosenka opowiada o zauroczeniu, przez które nogi stają się jak z waty, pocą nam się ręce, a w głowie brakuje mądrych zwrotów, mogących zaimponować naszej sympatii. Za słowa utworu odpowiada m.in. Seo Ji Eum, znana tekściarka, o której mogliście przeczytać w naszej serii „Wart Uwagi”. Nad produkcją czuwało natomiast chociażby LDN Noise.

Numer został równie dobrze przyjęty w rankingach muzycznych. Po premierze wskoczył na drugą pozycję listy Gaon i trzecią notowania Billboard World Digital Songs. Warto dodać, że klip do piosenki znalazł się w zestawieniu najlepszych teledysków 2015 roku według magazynu Rolling Stone.

To druga piosenka Red Velvet, która osiągnęła 100 milionów odsłon na YouTube. Wcześniej takim samym wynikiem mogło pochwalić się Russian Roulette. W k-popowym klubie 100 milionów są już: PSY, BIGBANG, BTS, Taeyang, G-Dragon, TWICE, 4Minute, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, Taeyeon, f(x), EXO, Super Junior, BLACKPINK, GOT7, MOMOLAND oraz Chanyeol i Punch.

 

źródło zdjęcia: redvelvet.smtown.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *