Drugi z debiutanckich singli BLACKPINK, Whistle, zagwarantował zespołowi kolejne 100 milionów odsłon na YouTube.

Whistle było częścią „SQUARE ONE”pierwszego albumu BLACKPINK. Piosenka jest bardziej delikatną propozycją, obok tanecznego BOOMBAYAH. Za muzykę i aranżację utworu odpowiedzialny jest Teddy, jeden z głównych producentów YG Entertainment, wraz z Future Bounce i Bekuh BOOM. Co ciekawe, przy słowach pracował również lider iKON, B.I. 

To już trzeci teledysk BLACKPINK, który uzyskał pułap 100 milionów wyświetleń. Wcześniej udało się to BOOMBAYAH Playing With Fire. Oznacza to, że prawie wszystkie klipy girlsbandu przekroczyły tę granicę na YouTube. W kolejce jest jeszcze Stay, które ma obecnie 48 milionów odsłon. Przypomnijmy, że w „klubie 100 milionów” znajdują się też PSY, BIGBANG, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, f(x), EXO, Super Junior, BTS, TWICE oraz GOT7.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.