BIGBANG może świętować kolejny sukces na YouTube.

Blue, którego teledysk osiągnął właśnie 100 milionów wyświetleń, zostało wydane w 2012 roku, jako singiel promujący piąte EP grupy, „Alive”. Piosenka była pierwszym utworem BIGBANG, który osiągnął perfect all-kill.

Kawałek opowiada o przygnębieniu, pustce i samotności, spowodowanej utratą miłości. Piosenka pokazuje zupełnie inną stronę zespołu, która zaskoczyła fanów w 2012 roku. Blue stworzył G-Dragon i Teddy, a wśród tekściarzy znajdziemy również T.O.P. Klip do numeru, podobnie jak Bad Boy, kręcony był w Nowym Jorku.

To już szósty teledysk BIGBANG, który osiągnął sto milionów wyświetleń. Przed nim, ten rekord pobiły Fantastic Baby, BANGBANGBANG (oba mają już ponad 200 milionów odsłon), Loser, Bad Boy Let’s Not Fall In Love. Wyczyn udał się również GOOD BOY duetu GD i Taeyang’a oraz Crooked G-Dragon’a.

Przypomnijmy, że w k-popowym „klubie 100 milionów”, oprócz BIGBANG, są jeszcze PSY, HyunA, 2NE1, Girls’ Generation, f(x), EXO, Super Junior, BTS, TWICE, BLACKPINK oraz GOT7.

 

źródło:(1)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.