Czterej pierwsi członkowie AOMG wypuścili wspólny kawałek. Jego słowa dedykują młodym słuchaczom.

Upside Down ujrzało światło dzienne 1 maja. Swoje siły połączyli w nim Jay Park, Simon Dominic, Loco i Gray. Kawałek zawiera specjalne przesłanie skierowane do młodych słuchaczy. Muzycy motywują ich do pokonywania własnych słabości. Przekonują, że każdy z nas trafia na przeciwności losu, potyka się i sam musi sobie z tym poradzić, uparcie dążąc do celu. „Będzie więcej jasnych dni. Każdy moment jest okazją. Porzuć to negatywne myślenie” – usłyszymy w tekście. Utwór jest połączeniem czterech stylów muzyków, tworzących charakter AOMG. Jay Park dumnie prezentuje swoją agencję. Loco dołącza do niego ze swoim skocznym flow. Nonszalancji, a może bardziej elegancji, dodaje tu Simon Dominic ze swoim niewymuszonym, szybkim rapem. Wszystko dopina Gray, który odpowiada za melodię i śpiewa w refrenie.


Wielkim wyczekiwanym tego comebacku był Simon Dominic, który od 2015 roku nie wydał żadnego solowego utworu. Jego najpopularniejszy track, Simon Dominic, został wyświetlony na YouTube ponad 10 milionów razy. Wideoklip obejrzycie TUTAJ. Rok 2016 stał pod znakiem jego gościnnych występów z innymi artystami.

Razem z Grayem oceniał i wspierał raperów w „Show Me The Money 5”. Ich producencki występ był wielkim powrotem Dominica. Kawałek Comfortable z młodym raperem One okazał się nastomiast hitem w Korei. Jako AOMG Team poprowadzili do zwycięstwa BewhY. Tego samego roku, Simon rapował w piosence Tiffany z SNSD – Heartbreak Hotel. Najnowszym utworem, w którym go usłyszymy jest NO THANXXX Epik High. W swojej części zwrócił się do słuchaczy, mówiąc, że nowa muzyka pojawi się, kiedy on będzie na to gotowy.

Według Jay Parka minęło około czterech lat od ostatniego wspólnego utworu z Loco, Simonem Dominicem i Grayem. Jest to w takim razie CYPHER.

 

AOMG to wytwórnia z 5-letnim stażem, która już od początku istnienia musiała się przygotować na dużą konkurencję na koreańskim rynku.  Pomimo tego, jest jedną z najpopularniejszych hip-hopowych agencji w Korei, która zdobywa coraz więcej fanów także poza granicami kraju. Należący do niej członkowie wydają muzykę z dużą częstotliwością, koncertują i coraz częściej goszczą w programach telewizyjnych. Więcej o AOMG przeczytacie w jednej z pierwszych odsłon naszej serii „Wart Uwagi”: TUTAJ

Poniżej obejrzycie pojedyncze klatki z teledysku, dodatkowe zdjęcia promocyjne oraz okładkę utworu. Promocję Upside Down znajdziecie TUTAJ.

źródło: (1)
źródło zdjęcia: Naver MUZMON

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.