Hit BIGBANG z 2012 roku osiągnął kolejny sukces na YouTube.

Kawałek był częścią mini-albumu Alive z 2012 roku. Utwór skomponowali G-Dragon i Teddy. Opowiada on o imprezowaniu i cieszeniu się swoim życiem, bez zważania na innych. Piosenka stała się ponadczasowym hitem i zdobyła wielką popularność na całym świecie. 

Klip do Fantastic Baby stał się pierwszym klipem k-popowej grupy, który przekroczył pułap 300 milionów wyświetleń. Wcześniej udało się to tylko hitom PSY. Inne numery BIGBANG również osiągnęły dobre wyniki na YouTube. BANGBANGBANG ma aktualnie 239 milionów odsłon, a teledyski Loser, Bad Boy, Let’s Not Fall in Love, Blue, Good Boy (duetu GD i Taeyanga) oraz Crooked (solo G-Dragona) obejrzano ponad 100 milionów razy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.